maandag 24 december 2012

Merry Christmas!

De laatste dagen voor Kerstmis gaan voorbij met voorbereidingen voor het kerstdiner en het versieren van het huis. De eettafel lag vol met dennentakken, lint en versiersels, en ondergetekende was druk aan het frรถbelen. Dat bleef niet zonder resultaat, want u zult allen uit bijgaande foto's begrijpen dat ik de plaatselijke kerstkransenwedstrijd heb gewonnen. Hoofdprijs: een reisje op de Rijn! Volpension, en compleet met muzikale omlijsting door Ben Cramer en Corry Konings. Ik denk dat ik er nog even mee wacht....

De zonnewende ligt achter ons, we gaan weer richting het licht! Ik verlang nu alweer naar de lange, lichte lentedagen.... maar zover is het nog lang niet. Maar in elk frutseltje dat ik in de boom of kerstkrans hang, zie ik licht, schittering en hoop. Engeltjes, vogeltjes met een boodschap van vrede, of gewoon de twinkeling van het licht op zilver, goud of brons. Om ons eraan te herinneren dat de dagen weer gaan lengen, en 2013 hopelijk een prachtige lente zal brengen. Ik wens iedereen een heerlijk Kerstfeest en heel veel goeds voor het nieuwe jaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten